torsdag, februari 22, 2007

Beezy; My Construction Site

Det känns som om jag missat något den senaste tiden. Jag vet att Blackdown skrev om Beezy i sin senaste artikel i Pitchfork. Jag lyckades dessutom, ganska sent men inte för sent, höra en intervju och ett antal låtar med honom i Plasticians In New DJs We Trust, strålande program förresten. Men att det fanns ett helt album med honom för gratis nedladdning, var nyheter för mig. Kanske stod det i Blackdowns artikel, i så fall missade jag det. Det finns det i alla fall och det är bara att klicka på bilden ovan och börja ladda hem. Bra album är det också. Lite långsam server, så det kan vara bra att ladda hem medan man gör något annat, t ex permanentar håret typ. Ciao. Obs! Om du inte hinner lyssna på Plastician på INDJSWT under veckan, så finns det för nedladdning också. Där finns dessutom låtlistan.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har inte lust att lägga upp Beezy's mixtape på Rapidshare eller liknande eftersom Get Darker/Beezy inte hostar den längre. Tack på förhand!

11:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home